SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Graus - WaarBenJij.nu SYDNEY - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tessa Graus - WaarBenJij.nu

SYDNEY

Door: tessagraus

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 Januari 2011 | Australië, Sydney

Lief thuisfront,

Ik zit hier nu, zoals ik in mijn eerste verslag al voorspelde (hoopte), in een t-shirtje en korte broek. Het is bewolkt, maar heerlijk warm! De reis was heel lang. Van Amsterdam naar Londen ging het snel, maar van Londen naar Singapore.... 12 uur lang op je kont is niet niks! Gelukkig werden we goed verzorgd. We kregen veel te eten en we hadden allemaal een eigen tv! Ja, ik ben alleen nog maar korte vluchten gewend dus voor mij is dit echt zware luxe. Je kon er films op kijken, spelletjes op spelen, naar het vliegtuig kijken (er zat een soort webcam op de staart)en meer!
Oh, dit wordt weer een kort berichtje, we moeten nu allemaal gaan. Krijgen een workshop. Jammer. Maar ik ben dus goed aangekomen en ik laat vlug weer iets van me horen.
Byeeee tot snel! (een of andere mevrouw wordt al boos op me) xxxxxxxxxxx

  • 27 Januari 2011 - 07:52

    Ineke:

    Lieve muppet,
    We waren gisteravond erg blij met je sms'je. Fijn om te horen en lezen, dat de reis goed verlopen is. Nu nog hopen dat de zon doorbreekt, zodat je ons lekker jaloers kunt maken...
    Ik ga nu streng surveilleren bij een proefwerk. Dikke kus!!

  • 27 Januari 2011 - 07:55

    Matthijs:

    Zussssssssie, wat fijn om te horen dat je goed aangekomen bent. En nou kun je lekker genieten van het prachtige Australië! Geniet ervan. Mis je nu al. Xxx je broer

  • 28 Januari 2011 - 09:44

    Ramses:

    Heb je website gevonden!
    Ga je nu volgen. Oja, nog een tip; je moet Koala's nooit recht in hun ogen kijken, worden ze agressief.
    x Ramses

  • 28 Januari 2011 - 10:20

    LEEN EN PETER:

    HALLO VLIEG WIJ VOLGEN JOU REIS
    GR EN XXXJES

  • 28 Januari 2011 - 18:37

    Roos Bolsenbroek:

    pfff jaloers! de paardrijles is ook niets zonder jou hoor :(
    ik had je waarbenjij.nu via je vader op school gekregen, ik ga je volgen hoor. heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld waar het lekker warm is!

    liefs, Roos

  • 29 Januari 2011 - 10:47

    Anne Ruijs:

    Lieve tess!
    oh wat ben ik jaloers op je vanwege het weer, hier is het echt suuuper koud!
    maar fijn dat je wel goed aangekomen bent!
    heb je al mensen leren kennen? Ik hoop het!
    kijk uit naar je volgende berichtje!

    heel veel kusjes!!!

  • 29 Januari 2011 - 16:19

    Janina:

    Hoi Tessa,

    Wat leuk om je eerste avontuur te lezen! De reis is al een hele belevenis. Wat heerlijk dat de temperatuur zo aangenaam is. Die bewolking trekt vanzelf een keertje weg en dan moet jij eens opletten wie er aan de slag kan met de zonnebrandcrème. Fijn dat je goed bent aangekomen en geniet er maar lekker van. Heb je een leuke groep? Ook niet onbelangrijk, lijkt me.

    Hopelijk plaats je snel een nieuw bericht over alle fijne nieuwe indrukken die je opgedaan hebt! :)

    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Janina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Tessa

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 41171

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 25 Januari 2012

Tessa Down Under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: