Kriebels - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Tessa Graus - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Molenhoek, Nederland van Tessa Graus - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: tessagraus

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 Januari 2011 | Nederland, Molenhoek

Hallo allemaal!

Oké eigenlijk had ik nu allaaang in mijn bedje moeten liggen aangezien ik er al om half 3 vannacht uitgesleurd word. Maar het lukt niet! Naast het feit dat ik nog een aantal dingen moet doen (nu nog? ja, nu nog. Ik ben een 'op het laaste nippertje' type. Nooit worden.) zijn de kriebels ondertussen een beetje aan het uh kriebelen.
Mijn eerste verslagje houd ik nog even kort. Heb nog niet erg veel meegemaakt hier in Molenhoek. Behalve dan het inpakken van mijn rugzak. God, wat een ding. Je stopt er eerst véél te veel in, dan moeten er dus weer dingen uit. Dan kan er tóch weer wat bij, maar ben je natuurlijk weer iets belangrijks vergeten, dus moet het er weer uit. Toen hij eindelijk klaar was, heb ik hem even omgedaan (zie je het voor je?). Het is wel onhandig zo'n groot ding op je rug, je botst overal tegenaan en zo. Maar gelukkig niet zo zwaar (ongeveer 10 kg.)
Nou, volgens mij ik er helemaal klaar voor. Nog even mijn ipod opladen, wat broodjes smeren en wat spullen in mijn daypack stoppen (proppen). En dan duik ik mijn bed maar eens in. Is Ineke ook weer blij, want ze piept alweer over mijn slaapgebrek en gezondheid en blablabla. Maar zo zijn moeders nou eenmaal (en ze heeft soms ook wel een beetje gelijk). Nou, lieve volgers ik ga lekker slapen en laat snel weer iets van me horen. Waarschijnlijk typ ik het volgende verslagje in een t-shirtje en in een ruimte met airconditioning omdat het buiten ongeveer zo'n 27 graden is. Hmmmmmm, kan niet wachten!!

Liefssss van Tessa

  • 24 Januari 2011 - 22:37

    Anne Ruijs:

    lieve schat,
    we hebben net al afscheid genomen op msn en jij gaat nu lekker je bedje in kleine muis!
    over 3 uurtjes begint je grote avontuur en ik kan niet beschrijven hoe trots ik op je ben!
    heb de tijd van je leven en we gaan veeeeeeel berichtjes sturen!
    dikke kus van jou mokkiekip(L)

  • 25 Januari 2011 - 07:38

    Ineke:

    We zijn net terug van Schiphol waar we je zwaarbepakt en bezakt hebben achtergelaten. Gelukkig stond je er niet in je eentje, maar temidden van andere gespannen backpackers, dat maakte het afscheid wel wat gemakkelijker. Ik vind het nu al leeg in huis en dan moet jouw grote reis nog beginnen. Waarschijnlijk vlieg je nu boven de Noordzee op weg naar Londen. Lieve muppet, geniet van je reis en laat ons met je meegenieten. Pas vooral goed op jezelf...ik houd van je!! xxxxx

  • 25 Januari 2011 - 13:44

    Nina G:

    hi aubi, je vliegt op het moment ergens door de lucht, op weg naar je eindbestemming. ik vond het gister nog heel gezellig en vooral de terugreis was zangerig :) X

  • 25 Januari 2011 - 13:45

    Nina G:

    en MUTS nu heb je nog steeds geen profielfoto

  • 25 Januari 2011 - 15:39

    Marjan En Jan:

    Hoi Tessa,

    Eindelijk,eindelijk is het dan zover!!
    Wij willen jou vanuit Malden een super reis en onwijs veel plezier toe wensen!
    Wij zijn erg benieuwd naar jouw avonturen, pas goed op jezelf en GENIET van deze ongetwijfeld,onvergetelijke reis.
    We zullen je blijven volgen!

    Groetjes!

  • 26 Januari 2011 - 10:16

    Wim:

    Hoi Tessa,
    Hopelijk heb je rustige vlucht gehad. eerste dagen zullen wel erg spannend zijn, denk ik. Maar....je kunt het.
    Groeten en dikke knuffel.

  • 26 Januari 2011 - 10:41

    Huub:

    Geland neem ik aan.Je zult je ogen nu wel wijd open hebben. Het hoofd nog reisleeg. De rugzak vol thuis.De eerste stappen op de nieuwe weg.Fijn dat ik je kan volgen op je avontuur.Step by step ontrollen de belevenissen zich, met jou aan het roer. Lieve Tessa je droomt niet, je leeft en maakt mee. Jij doet het. Veel liefs en tot wederhoren.Huub en Antonia.

  • 26 Januari 2011 - 11:52

    Jacques:

    Goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Molenhoek

Tessa

Actief sinds 18 Jan. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 41129

Voorgaande reizen:

25 Januari 2011 - 25 Januari 2012

Tessa Down Under

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: